Wszystkie zamieszczane zdjęcia i teksty są mojego autorstwa i
podlegają ustawie o ochronie prawa autorskiego (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania bez mojej zgody

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Takie tam..... o domu nr 2


Od czasu kiedy posiadam własne mieszkanie stałam się pasjonatką pięknych przedmiotów "do użytku domowego". Wprost uwielbiam przeróżne stroiki, zastawy, szklanki, dzbanuszki, świeczki, obrazy itp.

Urządzając nasz dom starałam się, żeby był nie tylko przytulny i praktyczny, zależało mi także na tym, aby jego wnętrze przenikał klimat myśliwski, który w naszej rodzinie za sprawą mojego męża    i jego przyjaciół, jest obecny od zawsze.

Centrum naszego domu stanowi salon, do którego wchodząc czujemy sie trochę jak w leśniczówce.























W chwili obecnej, w sklepach pełno jest przedmiotów z motywem  myśliwskim, więc i w naszej kuchni nie mogło ich zabraknąć.



  






Obydwoje z mężem bardzo lubimy te nasze myśliwskie "cacuszka". Fajnie czasem, zjeść obiad         z takiej porcelany lub napić sie wódeczki z kieliszka ze srebrnym jeleniem na rykowisku.







8 komentarzy:

  1. Witam.
    Bardzo fajny blog i wreszcie spojrzenie z tej drugiej strony ;) Życzę dużo cierpliwości i wytrwałości, a mężowi proszę pogratulować wspaniałych trofeów.
    Pozdrawiam z okolic Kluczborka, Nina (też myśliwy, a może myśliwa ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ciepłe słowa i zapraszam do dalszego zerkania na bloga.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Darz bór! Te pojemniczki na przyprawy - poezja! Gdzie to można kupić, podaj proszę link lub adres strony sklepu z tymi rzeczami. Pozdrawiam i gratuluję!
    Darek mail: dudik@dudik.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poszperać w internecie i znaleźć jakieś namiary. My kupiliśmy to w hurtowni z talerzami, szkalnkami itp. w Opolu. Dzbanki i kubki dokupiłam w sklepie z podobnym asortymentem. Pozdrawiam!





      Usuń
    2. Okropnie wygladaja te wypchane glowy zwierząt wiszące na ścianach...

      Usuń
    3. Kiedy pierwszy raz weszłam do domu rodzinnego mojego męża powiedziałam to samo. Teraz przywykłam. Dla nas, to zwykłe "głowy". Dla mojego męża- dużo więcej. A jak kiedyś ktoś mądry powiedział: "Nie jest ładne, to co jest ładne- ale co się komu podoba!", Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. W sumie to jak urządzamy sobie wnętrza to już tak naprawdę zależy od nas. Ja jeszcze muszę dodać, że bardzo ważnym jest aby wiedzieć kiedy dzwonić po kominiarza. Sama najczęściej do przeglądów wzywam http://kominiarzszczecin.pl/ i na całe szczęście nigdy nie było żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli marzysz o wymarzonym domu lub chcesz odświeżyć wnętrze swojego mieszkania, warto skorzystać z usług profesjonalnego architekta. Zapraszam do zapoznania się z ofertą https://zarzycki-architektura.pl/, gdzie znajdziesz doświadczonych architektów, którzy pomogą Ci stworzyć funkcjonalne i piękne przestrzenie, dopasowane do Twoich potrzeb i gustu.

    OdpowiedzUsuń